Question & Answer Board

 
SERVICE CENTER AGENT สายการบิน Lufthansa

รายละเอียด

สมัครงานสายการบิน Lufthansa

SERVICE CENTER AGENT

วันที่เปิดรับสมัคร Walk-in Interview : พุธที่ 8 มิ.ย. 59
ระหว่างเวลา 10.00-15.00น.
สถานที่รับสมัคร Walk-in Interview : อาคารคิวเฮาส์ อโศก
ชั้น 16

.

Job Responsibilities:

Customer Service in irregularity situations, complete all ticketing functions and check-in activities on remote base for Lufthansa
Group Airlines.

.

Qualifications:

Male or Female
Thai Nationality
University degree
Up to 28 years of age
Strong communication skill in English (TOEIC 650) Good command of third language (e.g. German,Mandarin) is advantageous
Relevant experience in ticket sales
Good perception and adaptability
Intercultural competence
Good PC user know-how
Eye on detail related to cost awareness
Ability for shift work; early mornings, late nights, weekends and holidays.
.
We offer attractive company benefits and bonus package, career development and opportunity to work at our Business Service Center,
at Q-House Asoke, Sukhumvit

.
Application Document: Resume / Recent Photographs / Copy of Transcript and Education Certificate / Copy of TOEIC Certificate,
taken within 1 year / Copy of Thai ID Card

โดย : ltc IP : 171.4.250.39 - [ 09/06/2016 , 01:11:09,GMT ]

แสดงความคิดเห็น หรือ ตอบกระทู้

กรุณาใช้วาจาและภาษาที่สุภาพ ไม่ดูถูกเหยียดหยาม ไม่ด่าผู้อื่น อย่างที่ผู้มีการศึกษาพึงกระทำครับ

ภาพประกอบ : ( ไม่เกิน 250 Kb)
จาก (nick name) : * กรุณาใช้ชื่อที่เป็นคำนาม
ตัวผ่านรหัสลับ -> ( สวัสดี ) : * พิมพ์รหัสคำว่า สวัสดี ทุกครั้งในช่องนี้
รายละเอียด :
Very Happy Smile Sad Surprised
Shocked Confused Cool Laughing
Mad Razz Embarassed Crying or Very sad
Evil or Very Mad Twisted Evil Rolling Eyes Wink
Exclamation Question Idea Arrow
*

  *
กรุณา Click Post Message เพียงครั้งเดียวนะคะ


Webboard Powered by : Thai Technics.com [ Admin ]
Contact Web Administrator
advertising